Сервісне Обслуговування
Комплексна сервісна підтримка
Види послуг, що надаються компанією:
- Гарантійне та післягарантійне обслуговування, ремонт обладнання
- Пуско - налагоджувальні роботи
- Проводення профілактичних робіт, що націлені на запобігання можливих поломок (несправностей) в майбутньому
- Інформаційна підтримка
- Постачання запасних частин і складових обладнання за заявками Замовника
- Модернізація бізнес процесів, постачання спеціалізованого устаткування і програмного забезпечення
Технічна підтримка - комплекс робіт, передбачених експлуатаційними документами, які виконуються з метою підтримки працездатності реєстратора. Здійснюється в порядку, чітко обумовленому в Договорі про сервісне обслуговування. Запити на виконання надходять на «Гарячу лінію» або безпосередньо з об'єктів, або через централізований Диспетчерський пункт Замовника
Технічна підтримка включає:
- Забезпечення послуги «Гаряча лінія» відповідно до вибраного рівня сервісного обслуговування
- Реєстрація запитів на обслуговування та інцидентів із обов’язковим повідомленням Замовника про характер несправності та терміни усунення
- Проведення планового технічного обслуговування обладнання один раз на місяць
- Роботи з відновлення працездатності
- Консультації технічному персоналу Замовника з питань експлуатації обладнання та периферійного обладнання в межах конфігурації об’єктa обслуговування
- Щорічна перевірка на відповідність програмній та конструкторсько-технологічній документації, у відповідності до чинного законодавства
- Систематичний аналіз інцидентів для виявлення їх причин та умов, з метою запобігання повторної появи таких інцидентів
- Використання нових сучасних технологій віддаленого діагностування несправностей обладнання. Віддалене перепрограмування обладнання