Сервісне Обслуговування

Комплексна сервісна підтримка

Види послуг, що надаються компанією:

  • Гарантійне та післягарантійне обслуговування, ремонт обладнання
  • Пуско - налагоджувальні роботи
  • Проводення профілактичних робіт, що націлені на запобігання можливих поломок (несправностей) в майбутньому
  • Інформаційна підтримка
  • Постачання запасних частин і складових обладнання за заявками Замовника
  • Модернізація бізнес процесів, постачання спеціалізованого устаткування і програмного забезпечення

Технічна підтримка - комплекс робіт, передбачених експлуатаційними документами, які виконуються з метою підтримки працездатності реєстратора. Здійснюється в порядку, чітко обумовленому в Договорі про сервісне обслуговування. Запити на виконання надходять на «Гарячу лінію» або безпосередньо з об'єктів, або через централізований Диспетчерський пункт Замовника

Технічна підтримка включає:

  • Забезпечення послуги «Гаряча лінія» відповідно до вибраного рівня сервісного обслуговування
  • Реєстрація запитів на обслуговування та інцидентів із обов’язковим повідомленням Замовника про характер несправності та терміни усунення
  • Проведення планового технічного обслуговування обладнання один раз на місяць
  • Роботи з відновлення працездатності
  • Консультації технічному персоналу Замовника з питань експлуатації обладнання та периферійного обладнання в межах конфігурації об’єктa обслуговування
  • Щорічна перевірка на відповідність програмній та конструкторсько-технологічній документації, у відповідності до чинного законодавства
  • Систематичний аналіз інцидентів для виявлення їх причин та умов, з метою запобігання повторної появи таких інцидентів
  • Використання нових сучасних технологій віддаленого діагностування несправностей обладнання. Віддалене перепрограмування обладнання
TOP